ახალი Mercedes-AMG C 63 გადავა 2,0-ლიტრიან ტურბოძრავზე
Mercedes-AMG-ის შიდა წყაროებმა Autocar-ს განუცხადეს დეტალები С-Class-ის მეხუთე თაობის დამუხტული მოდელის შესახებ. მათი ცნობით, ახალი C 63 მოირგებს სრულ ამძრაობას, ასეევ ელექტროფიცირებულ ტურბირებულ ძრავს М139 –მოცულობით 2,0 და ელექტროძრავს EQ-Power+
მსოფლიოში ყველაზე მძლავრი ოთხცილინდრიანი ძრავის გამოყენება V8-ს ნაცვლად დაბლა დასწევს წონას. „ტურბოოთხიანი“М139 421 ცხენის ძალას იძლევა და 48,5 კგ-ით მსუბუქია М177 V8-ზე, რომლითაც აღჭურვილია ამჟამინდელი С 63. ელექტროძრავთან და ელემენტებთან ერთადაც კი ჯამურად ის მაინც უფრო მსუბუქი იქნება. ამასთან, ჰიბრიდული სისტემა დაბლა დასწევს სიმძიმის ცენტრსაც.
მიუხედავად მოცულობის შემცირებისა, ინსაიდერები აცხადებენ, რომ
ახალი მოდიფიკაციით „ოთხიანი“ შეძლებს 500-ზე მეტი ძალის გამომუშავებას და მისი მაბრუნი მომენტი მიაღწევს 750-ს. ამასთან, ელექტროძრავი დამატებით 22 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს და 250 მაბუნ მომენტს.
ამ დროისთვის არსებულ Mercedes-AMG C 63 S-ში მაქსიმალური სიმძლავრე 510 ცხენის ძალაა და 700 ნმ მაბრუნი მომენტი.
სავარაუდოდ, ამავე ახალ ძრავს მოირგებენ, ოღონდ ნაკლებად ექსტრემალური სიმძლავრით მოდელები С 43. სამლიტრიანი V6-ი დივერსიფიცირებული M139-ით. გარდა ამისა, 2,0 ლიტრიან ოთხიანს მოირგებენ Mercedes-AMG ქრსოვერები GLC ოჯახიდან ინდექსით 43 ფს 63.
ახალი თაობის AMG С-Class-ის გამოჩენას 2021 წელს ველოდებით, ცოტა ხნით ადრე კი სტანდარტული
სედანი უნივერსალი და კუპე-კაბრიოლეტები გამოჩნდებიან.